İstanbul Gündemi

Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi´ne Her Kanaldan Ulaşabilirsiniz!

Player yükleniyor...
Haberler / Yerel Yönetimler
19 Şubat 2016 Cuma 16:55

Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi ile her an yanınızda. Vatandaşın talep ve sorunlarını daha kolay çözüme kavuşturmak amacıyla hizmet veren iletişim kanallarından belediyemize 7/24 ulaşabilirsiniz. 

Şikâyet ve önerileriniz için 444 44 55 no.lu çağrı merkezimizi arayabilir, e-belediye sistemimizden şikâyetinizi oluşturabilir, Beşiktaş Mobiluygulamasını telefonunuza indirebilir, sosyal medya hesaplarımızı takip edebilir ya da Beşiktaş Belediyesi Levent Hizmet Binası´nda yer alanhizmet merkezimizi ziyaret edebilirsiniz.

Dilek, Öneri ve Şikâyetleriniz İçin Bize Ulaşabileceğiniz Kanallar

Çağrı Merkezi E-Belediye Hizmet Merkezi




Beşiktaş Mobil

Beşiktaş Belediyesi´nin IOS ve Android işletim sistemlerine uygun olarak geliştirildiği Beşiktaş Mobil uygulaması ile şikâyet (çek gönder), vergi ödeme, e-imar, toplu taşıma tarifeleri, trafik durumu, haber-duyurular ve önemli mekânlar hakkında bilgi alabilirsiniz.
  

IOS (iphone, ipad telefon - tablet) 
kullanıcıları için Apple Store İndirme Linki

Android (Samsung vb. telefon - tablet) 
kullanıcıları için Google PlayStore İndirme Linki


 
Sosyal Medya Hesaplarımız

facebook.com/besiktasbelediyesi

 

twitter.com/BesiktasBel

 

instagram.com/BesiktasBelediyesi

 

youtube.com/besiktasbelediyesi

linkedin.com/besiktasbelediyesi
 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER SPOR EKONOMİ MAGAZİN YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ STK SAĞLIK KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ EĞİTİM YAŞAM TURİZM OTOMOTİV GAYRİMENKUL NEDİR? MODA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2025 İstanbul Gündemi