İstanbul Gündemi

Dijital kanallara ilgi artıyor

Player yükleniyor...
Haberler / Teknoloji
3 Şubat 2023 Cuma 14:30

Bankacılık, sigorta, perakende ve otomotiv gibi çok sayıda sektörden derlediği verilere göre özellikle e-posta kanalında önceki yıla göre yüzde 40’lık bir artış görülüyor.

Dijital kanalların kullanımı arttı

SMS gönderimlerinde yüzde 26’lık bir yükseliş gözlemlenirken, MMS kanalındaki aktivitelerin 2021 seviyesinde kaldığı belirtiliyor. Markalar özellikle pandemi ile dijital kullanım alışkanlıkları gelişen son kullanıcılara çok kanallı stratejilerle ulaşmaya gayret ediyor. Dijital kanalların kullanımı 2022’de yüzde 26 artarken, gönderimlerde ulaşım oranı olarak yüzde 97 ile e-posta başı çekiyor.

En yoğun ay aralık oldu

İş dünyasında özellikle okulların açılmasıyla başlayan sonbahar dönemi genel olarak birçok sektörün hareketlilik yaşadığı sezon olarak biliniyor. SmartMessage’ın verilerine göre de özellikle 2021’in son çeyreği son kullanıcı ve müşterilerle yapılan iletişimlerde en faal dönem oldu. Gönderimlerin yüzde 31’i bu dönem gerçekleşirken, tüm yıl boyunca en hareketli ay Aralık olarak kayıtlara geçti. Tüm kanallarda en çok gönderim olan Aralık’ı Nisan, Eylül ve Kasım ayları izledi. E-posta ve SMS kanallarında en az iletişimin olduğu ay Ocak olurken, SMS için Mayıs ve Temmuz en az hareketliliğin olduğu aylar arasında yer aldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER SPOR EKONOMİ MAGAZİN YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ STK SAĞLIK KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ EĞİTİM YAŞAM TURİZM OTOMOTİV GAYRİMENKUL NEDİR? MODA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2024 İstanbul Gündemi