İstanbul Gündemi

Gaziosmanpaşa Belediyesi’nden yeni iletişim merkezi

Player yükleniyor...
Haberler / Yerel Yönetimler
21 Kasım 2021 Pazar 19:46

Gaziosmanpaşa Belediyesi, ulaşılabilir belediyecilik anlayışıyla iletişim ağını genişletmeye devam ediyor. Bu kapsamda vatandaşların belediyeyle olan işlemlerini zaman kaybı yaşamadan, hızlı ve pratik şekilde yapabilecekleri iletişim merkezleri hizmete açıldı.

İlk etapta Karadeniz, Mevlâna ve Kazım Karabekir Mahallelerinde açılan iletişim merkezlerinin önümüzdeki süreçte ilçe geneline yaygınlaştırılması hedefleniyor.

İletişim Merkezlerinde vatandaşlar, talep, öneri ve şikâyet oluşturma, vergi borcu ödeme, beyan bilgileri sorgulama, sicil sorgulama, bilgi edinme gibi daha birçok işlemi kolaylıkla halledebiliyor. Ayrıca belediyenin kursları ile birlikte ücretsiz diyetisyenlik ve psikolojik danışmanlık gibi birçok hizmete kayıt yaptırabiliyor. Gaziosmanpaşa‘da çözüm odaklı yönetim anlayışını güçlendiren iletişim merkezleri, hafta içi her gün vatandaşlara hizmet veriyor.

Tuğçe Huy / İstanbul Gündemi

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER SPOR EKONOMİ MAGAZİN YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ STK SAĞLIK KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ EĞİTİM YAŞAM TURİZM OTOMOTİV GAYRİMENKUL NEDİR? MODA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2025 İstanbul Gündemi