İstanbul Gündemi

Kaldırıma Park Etmek Eskisi Gibi Kolay Olmayacak

Player yükleniyor...
Haberler / Güncel
4 Ağustos 2017 Cuma 15:26

Zeytinburnulu vatandaşlar istek, öneri ve şikayetlerini artık WhatsApp´tan bildiriyor.

Zeytinburnu Belediyesi, WhatsApp çözüm merkezi ile vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini daha hızlı çözüme kavuşturuyor. 0552 444 1984 hattından vatandaşların sesi olan çözüm merkezi, uygulama sayesinde ilçe sakinlerinin taleplerine anında cevap verebiliyor. Haftanın 7 günü aktif olan WhatsApp hattından sorunlarını hızlı bir şekilde çözüme kavuşturan vatandaşlar ise uygulamadan oldukça memnun.

HIZLI ÇÖZÜM

İhbar hattı gibi de çalışan çözüm merkezine, aracını yaya kaldırımına park eden, temizlik kurallarına uymayan, çöp çıkarma saatlerinden önce ve sonra dışarıya çöp atan vatandaşlar da ihbar edilebiliyor. Yapılan şikayet kanıtlandığı takdirde dışarıya çöp bırakma saatlerine uymayan ya da aracını yaya kaldırımına park eden vatandaşlar yönce tebligatla uyarılıyor. Aynı kural ihlalini ikinci kez yaptığı takdirde ise haklarında cezai işlem uygulanıyor.

Vatandaşlardan gelen her türlü talep, şikayet ve önerileri kayıt altına alan ekipler uygun bir bilgilendirme yaptıktan sonra konuyu ilgili müdürlüklere iletiyor. Müdürlüklerden alınan dönüşler ve sonuçlar neticesinde çözüm kısa sürede vatandaşlara iletiliyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER SPOR EKONOMİ MAGAZİN YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ STK SAĞLIK KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ EĞİTİM YAŞAM TURİZM OTOMOTİV GAYRİMENKUL NEDİR? MODA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2024 İstanbul Gündemi