İstanbul Gündemi

MAZERETİ ÇÖPE ATTILAR

Player yükleniyor...
Haberler / Yerel Yönetimler
8 Ocak 2016 Cuma 20:01

Pendik Belediyesi çalışanları el ele verdi, teknolojide ve iletişimde devrim gerçekleştirdi.

 

?Dijital Devrim Güçlü İletişim? sloganı ile iletişim ve teknolojide yapılan yenilikleri bir lansman ile personeli ile paylaşan Pendik Belediyesi´nin programına iletişim uzmanı Dr. Şaban Kızıldağ damgasını vurdu. Programda bir sunum yapan Kızıldağ sözlerine Shakespeare´nin ?Zor şartlar dahi yaratır? sözü ile başladı ve sunumunun sonunda adeta salonu dolduran bin 500 kişinin vücut kimyasını değiştirdi.

Yaklaşık 8 yıldır 57 ülkede çeşitli incelemelerde bulunduklarını söyleyen Kızıldağ ? Bu  ülkelerin tamamı Müslüman ülkeler, bu ülkelerin toplam nüfusu 1 milyar 680 milyon ve bu rakam neredeyse Dünya nüfusunun üçte birine denk geliyor. Bizim gibi dinamik bir ülkenin de içinde bulunduğu bu 57 ülke ne üretiyor diye alt alta, üst üste koyduk, bu sürede 57 ülkenin, katma değer olarak Almanya´nın ürettiğinin yarısını üretmediğini gördük.? Bu nedenle  hayatta mazeretlerin olamayacağını savunan Kızıldağ salonu dolduranlara dakikalarca ?Her şeye rağmen mazeret yok.? dedirtti.

?Dünya standartlarını zorluyoruz?

Pendik Belediye Başkanı Kenan Şahin ise yaptığı konuşmada Belediyecilikte dünya standartlarını zorladıklarını belirterek,  ?Dijital devrim noktasında ise belediye olarak bir çoğunu geçtik. Ancak durmak yok, vatandaşların hayatını kolaylaştıran çalışmalarımıza devam edeceğiz? dedi. 

Vatandaşların hayatını kolaylaştırmanın en büyük amaçları olduğunu belirten Başkan Şahin, ?Belediyecilik alanında dünya standartlarını zorluyoruz.  Dijital devrim noktasında ise belediye olarak bir çoğunu geçtik.  En isabetli ve doğru kararları alabilmek için ölçülebilir ve rakamlara dayalı bir sistem kurduk. E-İmza ve dijital arşiv ile kağıt yükünden kurtulduk.? dedi.  Başkan Şahin, belediyeye gelmek yerine e-devlet ve e-belediye uygulamalarını kullananların sayısının da giderek arttığını söyledi.  Belediyenin çok iyi işleyen bir  çağrı merkezi bulunduğunu  ve   444 81 80 numaralı hattı artık herkesin öğrenmesi gerektiğini belirten Başkan Şahin, sözlerine şöyle devam etti:  ?Kim neye ihtiyaç duyursa bu hattı arayacağını bilmeli. Çağrı sayısının artması bizi mutlu ediyor. Ancak, vatandaşlardan gelen çağrılarda şikayetlerin azaldığını, taleplerin çoğaldığını da memnuniyetle görüyoruz.?  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER SPOR EKONOMİ MAGAZİN YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ STK SAĞLIK KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ EĞİTİM YAŞAM TURİZM OTOMOTİV GAYRİMENKUL NEDİR? MODA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2025 İstanbul Gündemi