İstanbul Gündemi

MİSAFİRLER TALEPLERİNİ MOBİL UYGULAMA İLE İLETİYOR

Player yükleniyor...
Haberler / Teknoloji
1 Aralık 2020 Salı 18:14

Mobil uygulamaları sayesinde yaz sezonu boyunca müşteri memnuniyeti anlamında olumlu bir geri dönüş aldıklarını belirten AKKA HOTELS Satış ve Pazarlama yönetici Ömer Çakır “Şu anda 14 bin kişi mobil uygulamamızı kullanıyor. Misafirlerimiz, güvenli ve temassız bir tatil imkânı sunduğu için dijital hizmetlerimize büyük ilgi gösteriyor” dedi.

Otellerinde konaklayan misafirlerin, neredeyse bütün taleplerini mobil uygulama aracılığıyla kendilerine ilettiklerini belirten Çakır “Ana restoranımızda rezervasyonla hizmet veriyoruz.  Kafe ve restoranlarımıza QR Kodlar yerleştirdik. Bu kodlar sayesinde misafirlerimizin tüm menülere hızlıca ulaşım sağlıyor. Yaz sezonunda uygulama üzerinden 40 binin üzerinde rezervasyon aldık. Bu anlamda öncü tesislerden biriyiz” dedi.

Seyehat Teknolojileri Uzmanı ve İcibot Pazarlama Müdürü Bahadır Çakar ise pandemi döneminde, sundukları teknoloji hizmetlerine olan ilginin arttığını ve hizmet anlayışındaki zorunlu değişimin turizm sektöründe hizmet verenler için dijital dönüşümü de zorunlu hale getirdiğini vurguladı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER SPOR EKONOMİ MAGAZİN YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ STK SAĞLIK KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ EĞİTİM YAŞAM TURİZM OTOMOTİV GAYRİMENKUL NEDİR? MODA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2024 İstanbul Gündemi