Araştırma, şirketlerin yüzde 63’ünün salgın sonrasında teknolojiyi daha sık kullanmayı planladığını gösteriyor.
Deloitte tarafından 2 bin 447 tüketici ve 405 şirket yöneticisinin katılımıyla gerçekleştirilen anket sonuçlarına göre, yöneticilerin yüzde 41’i, teknoloji ve dijital platformlardan daha fazla yararlanarak müşteri ihtiyaçlarının daha hızlı karşılanabileceğini ifade ediyor.
ŞİRKETLERİN YÜZDE 63’Ü “DİJİTAL” DEDİ
Yapılan ankette, üst düzey yöneticilere 2021’de hangi alanların kritik fonksiyonları olacağı sorulduğunda en çok teknoloji ve pazarlama cevaplarının verildiği belirlendi. Yöneticiler, şirketlerinin yüzde 68 oranında teknoloji, yüzde 63 oranında ise dijital stratejileri ile ön plana çıkacağını düşünüyor.
ARTIK MÜŞTERİ DE DİJİTALDE ŞİRKETLER DE
Yeni normalin iş yapış modellerini değiştirdiğine ve dijital pazarlamanın stratejik önemine değinen EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “İşletmeler, COVID-19‘un tüketici davranışları üzerinde yarattığı etkinin sonucu olarak pazarlama stratejilerinde önceliği dijital pazarlamaya veriyor. Dijital pazarlama yatırımlarına ağırlık veren işletmeler, müşteri sadakati konusunda kalıcı avantajlar sağlıyor. Yeni normalde dijital dünyanın dinamiklerini yakalayan ve senaryoyu iyi okuyan şirketler kazanacak. EG Bilişim Teknolojileri olarak buradaki rolümüz, doğru tarafta olan ama yanlış yöne bakan şirketleri, sonuç odaklı dijital pazarlama stratejileriyle hedefledikleri sonuçlara ulaştırmak” açıklamasında bulundu.