İstanbul Gündemi

TUZLA BELEDİYESİ BEYAZ MASA İLE HİZMET AĞINI GENİŞLETİYOR

Player yükleniyor...
Haberler / Yerel Yönetimler
2 Ocak 2020 Perşembe 17:24

Tuzla Belediye Başkanı Dr. Şadi Yazıcı’nın “ortak akıl” ile yönetilen şehir vizyonuyla geliştirilen proje ve hizmetlere yenileri eklenmeye devam ediliyor. Bu projeler arasında halkın ilgi gösterdiği Beyaz Masa uygulaması yeni noktaları ile yaygınlaşıyor. İstek, öneri, şikâyet ve taleplerinin alınması ile takiplerini kolaylaştırarak tüm başvuruların hızlı çözüme ulaşmasını mümkün kılan Beyaz Masa uygulaması, Şifa Kültür Merkezi’nde de hizmet vermeye başladı.

GÜLERYÜZLÜ VE ÇÖZÜM ODAKLI HİZMET

Ortak akılla yönetilen Tuzla fikri ile oluşturulan Beyaz Masa hizmetlerine; Web-Beyaz Masa uygulaması, 444 09 06 çağrı merkezi veya 0530 919 09 06 numaralı Whatsapp ihbar hattı üzerinden ulaşılabiliyor. Ayrıca Mobil Beyaz Masa ile tüm mahallelerde farklı günlerde hizmet veren Tuzla Belediyesi, merkez binada ve Orhanlı Ek Hizmet Binası’nda da çalışmaya devam ediyor. Güler yüzlü hizmet ilkesiyle vatandaşlara bire bir destek veren beyaz masa projesiyle mahalli sorunlara merkezi çözümler üreten Tuzla Belediyesi, tüm çalışmalarında insan merkezli projelere öncelik vermeye devam ediyor

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER SPOR EKONOMİ MAGAZİN YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ STK SAĞLIK KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ EĞİTİM YAŞAM TURİZM OTOMOTİV GAYRİMENKUL NEDİR? MODA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2024 İstanbul Gündemi