İçişleri Bakanlığı talimatı ile ülke genelinde kurulan '65 yaş üstü Vefa Sosyal Destek Grubu'nun çalışmaları kapsamında kurulan iletişim hatlarını arayan vatandaşlara evde hizmet veriliyor.
Ümraniye Kaymakamlığı ile birlikte hareket eden Ümraniye Belediyesi ekipleri, tek başına yaşayan ve ihtiyaçlarını karşılayacak yakını bulunmayan 65 yaş üstü veya kronik hastalığı bulunan vatandaşlardan Vefa Hattı üzerinden gelen talepleri yerine getiriyor.
Ümraniye Vefa Destek Hattı’nı Parseller Mahallesi’nden arayan yaşlı vatandaşlardan biri olan Mustafa Can’a hemen dönüş yapan ekipler, uygun olup olmadığını öğrendikten sonra kendisine yönlendirilen personelin ismini verdi. Belediyeden çıkan ekip, kısa sürede Mustafa Can’ın evine ulaşarak marketten istediği ihtiyaç listesini aldı. Daha sonra markete giden belediye personeli, buradan alışveriş yaptıktan sonra Mustafa Can’ın istediği odun ekmeğini almak için fırına geçti. Mustafa Can’ın tüm isteklerini alan belediye görevlisi daha sonra aldığı ürünleri Mustafa Can’a teslim etti.
Uygulanan çalışmadan memnun kaldığını ifade eden Mustafa Can, “Belediyenin bu çalışması dolayısı ile çok teşekkür ediyorum. Herkesten Allah razı olsun.” dedi.
Ümraniye Vefa Destek Hattı:
Belediye Çözüm Merkezi: 4449822
Kaymakamlık: 0216 316 8134
Kaymakamlık Whatsapp hattı: 0539 455 2007