İstanbul Gündemi

Zeytinburnu Belediyesi´nde WhatsApp Dönemi Başladı

Player yükleniyor...
Haberler / Yerel Yönetimler
11 Mart 2016 Cuma 18:00

Zeytinburnu Belediyesi başlattığı yeni uygulamayla vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini artık WhatsApp´tan dinliyor.

 

Çağın getirilerine kayıtsız kalmayan Zeytinburnu Belediyesi, çözüm merkezini WhatsApp´a taşıdı. 0552 444 1984 hattından vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerini dinleyen çözüm merkezi ekipleri, uygulama sayesinde ilçe sakinlerinin istek ve şikayetlerine anında cevap verebiliyor. Haftanın 7 günü aktif olan WhatsApp hattından sorunlarını hızlı bir şekilde çözüme kavuşturan vatandaşlar ise uygulamadan oldukça memnun.

 

DIŞARIYA ÇÖP ATANLAR DİKKAT

 

İhbar hattı gibi de çalışan çözüm merkezine, temizlik kurallarına uymayan, çöp çıkarma saatlerinden önce ve sonra dışarıya çöp atan vatandaşlar da ihbar edilebilecek. Yapılan şikayet kanıtlandığı takdirde çöp atma kurallarına uymayan vatandaşlar önce tebligatla uyarılacak, aynı ihlali ikinci kez yaptığı takdirde ise haklarında cezai işlem uygulanacak.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER SPOR EKONOMİ MAGAZİN YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ STK SAĞLIK KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ EĞİTİM YAŞAM TURİZM OTOMOTİV GAYRİMENKUL NEDİR? MODA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2025 İstanbul Gündemi