İstanbul Gündemi

Hattın ucunda bir Başkan

Player yükleniyor...
Haberler / Yerel Yönetimler
16 Ocak 2015 Cuma 23:07

Belediyenin telefon santraline misafir olan Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç, vatandaşların telefonunu açıp, sorularını cevaplandırdı. Telefonları ilgili müdürlüklere aktaran Kılıç’ın sesini duyan vatandaşlar, şaşkınlıklarını gizleyemedi.

Farklı uygulamalarıyla dikkat çeken ve her fırsatta “dayatan değil, danışan belediyecilik” yaptıklarını ifade eden Maltepe Belediye Başkanı Ali Kılıç, belediye santraline giderek, vatandaşlardan gelen telefonları cevaplandırdı.  Belediyeyi arayıp, telefonda Kılıç’la konuşma fırsatı bulan vatandaşlar önce şaşırdı, sonrasında yapılan çalışmalardan ötürü teşekkür etti.    

ŞİKAYETLERİ DİNLEDİ

Gelen şikâyetleri ilgili birimlerle paylaşan Başkan Kılıç, “Görevimin belli zamanı ve yeri yok. Her alanda Maltepelilerin hizmetindeyim” dedi. Vatandaşlarla birebir iletişimde olmaya devam edeceğini kaydeden Kılıç, şikâyetleri büyük bir ciddiyetle dinleyerek, sorunların çözümü noktasında çalışmaları hızlandıracaklarını da söyledi. 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER SPOR EKONOMİ MAGAZİN YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ STK SAĞLIK KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ EĞİTİM YAŞAM TURİZM OTOMOTİV GAYRİMENKUL NEDİR? MODA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2024 İstanbul Gündemi