İnsan odaklı iletişim hedefiyle Küçükçekmecelilerin hane ve iş yerlerine misafir olan saha ekipleri, 3 yılda 120 bin yurttaşla yüz yüze iletişim gerçekleştirdi.

Sahada interaktif iletişimle çözüm hız kazandı
Küçükçekmece Belediyesi bünyesinde hizmet veren saha ekipleri, hane ziyaretlerinin yanı sıra ilçedeki esnaf, 65 yaş üstü yaşlılar, şehit ve gazi yakınları, okullar, muhtarlıklar, spor kulüpleri, ibadethaneler ve dernekleri ziyaret ederek, vatandaşların taleplerini kayıt altına alıyor. Ekipler, bölgede gördükleri olumsuzlukları tespit ederek, ilgili müdürlüklere yönlendirmeler yaparak, en kısa zamanda çözüme kavuşturulmasını sağlıyor.

“Sorunları yerinde tespit etmek çok mühim”
Doğru iletişim ve dayanışmanın bütün sorunların çözümünde ilk adım olduğunu vurgulayan Küçükçekmece Belediye Başkanı Kemal Çebi, “Vatandaşlarımızın sorun, talep ve beklentilerini birebir dinleyebilmek, sorunları yerinde tespit etmek çok mühim. Bu çalışma bize bir yandan kendi eksikliklerimizi görme, diğer yandan da kent sakinlerimizden gelen önerileri değerlendirme şansı veriyor. Ben de her fırsatta esnafımızı ziyaret ederek, sorunlar ve çözüm önerileri noktasında görüşlerini alıyorum. Vatandaşlarımızın bizleri her yerde güler yüzle karşılaması, yaptığımız çalışmaları bizzat görerek ve yaşayarak duydukları memnuniyeti ve güveni dile getirmeleri aldığımız en büyük ödül. Ortak akılla hareket etmek, bu kenti birlikte yönetmek ve hizmetin en güzeline layık komşularımızla bir arada olmak beni mutlu ediyor. Kentimizin yönetimine katkı sağlayan Küçükçekmece’nin değişimine ve gelişimine ortak olan tüm yurttaşlarımıza teşekkür ediyorum ” diye konuştu.